הצהרת איכות

מדיניות האיכות של החברה

מדיניות האיכות של החברה

אנו מחויבים לרכישה, מכירה ואספקת חלקי חילוף לתחום התעופה באיכות גבוהה ובהתאם לדרישות, למפרטים ולציפיות הלקוח, תוך התחייבות לשיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת ניהול האיכות.

כל הפעילויות בתחום האיכות יכללו ויחייבו את כל הגורמים בחברה. הן יתבצעו בהתאם לתקן הישראלי ISO 9001:2015, למפרטי הלקוח ובהתאמה לסטנדרטים ורמות התפעול של החברה בנושאי אספקה טכנית, תוך שיפור מתמיד.

כל עובד ו/או בעל תפקיד אחראי לאיכות עבודתו, וכל מנהל בחברה אחראי לאיכות התחום עליו הוא מופקד.

ביצוע המטלות והדרישות בתחום האיכות מחייב את העובדים ובעלי התפקידים ומהווה חלק מחובתם.

מדיניות האיכות מובנת ומיושמת על ידי כל עובדי החברה בכל עת.

מערכת האיכות פתוחה לביקורת ולהצעות לשיפור מהעובדים, מהלקוחות ומגורמים עצמאיים (SII).

החברה תשקיע בהכשרת עובדים ובתוכניות לימוד מתמשכות ובפעילויות מניעה להפחתת עלויות איכות ולהגברת מוטיבציית העובדים.

הנהלת החברה רואה את האיכות, העלויות והעמידה בלוחות הזמנים כמרכזיים להשגת שביעות רצון הלקוחות. לשם כך, הנהלת החברה מספקת משאבים ואמצעים ליישום חזון זה.

עקרונות המדיניות שהחברה הגדירה לעצמה:

  • שביעות רצון הלקוחות: השגת האיכות הנדרשת, הפחתת עלויות אי-איכות ועמידה בלוחות הזמנים המתוכננים.
  • ניהול תהליכים יעילים ואפקטיביים: ניהול תהליכים יעילים ואפקטיביים בכל הרמות שימנעו הוצאות מיותרות ויתרמו לפעילות היעילה של החברה ולשיפור מתמיד.
  • טיפוח משאבי אנוש: טיפוח משאבי האנוש בהכשרה ובכישורים הנדרשים.

 

הנהלת החברה מתחייבת לשפר ולהשקיע במשאבי האנוש ובתהליכי העבודה כדי להבטיח את איכות המוצרים והשירותים הניתנים ללקוחותינו, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ושביעות רצון לקוחות מרבית.

תקנים ואיכות

דילוג לתוכן